Podzimní hory
Zápis pro vás sesmolil(a): Bětka a Athos
Datum akce: 24.10.2008 - 27.10.2008
A jak to tam vypadalo?
V pátek odpoledne jsme se sešli na autobusovém nádraží a vyrazili do Velké Úpy. Všechny tři skupiny čekalo zdolání tříkilometrového kopce na Hajaju. Po doražení na chatu jsem se všichni ubytovali a zatopili, abychom nezmrzli. Když jsme si odpočinuli po výstupu, sešli jsme se v Zelené klubovně, abychom si tam zpestřili páteční večer. Zahráli jsme si tři hry a už byl čas jít na kutě.
Ráno v 8 hodin se do ranního, horského ticha nečekaně ozval pronikavý zvuk (bouchání do plecháčku) doprovázený slovy: „BUDÍČEK!!!“. A následovala rozcvička. Po snídani se vyrazilo na expedici Makčupukčuikču. Celý den jsme měli nádherné počasí, takže jsme si výlet na Sněžku užili. Všichni výlet zvládli na jedničku, jenom nás trošku boleli pacičky. Ušli jsme asi 25 km a tak není divu, že nám vyhládlo. Na chatě se Bobina s Bobkem dali do vaření a udělali chutnou večeři. Děti si pak s plnými bříšky šli zahrát nějaké hry a jelikož byli utahaní, šlo se brzy spát.
V neděli nás z postelí vytáhlo opět zářící sluníčko a tak se hned po snídani šli hrát hry na procvičení znalostí a dovedností. Po poledním klidu jsme šli po stopách Pirátka a Aťi, které nás dovedli k nedaleké skalce, kde si děti mohli vyzkoušet lezení. Když se setmělo, vydali jsme se na zpáteční cestu. Večer jsme si zazpívali pár písniček a šli spát.
Další den ráno jsme vstali dřív než obvykle a začali jsme balit a uklízet chatu. Když bylo vše hotovo, ukončili jsme akci zvoláním oddílového pokřiku a odjeli domů.

Pro napsání komentáře se musíte přihlásit.

Tuto akci zatím neokomentoval žádný uživatel.