Intercamp 2016
Datum akce: 13.05.2016 - 16.05.2016
A jak to tam vypadalo?
PÁTEK
V pátek 13. 5. jsme se ve 12:00 sešli na vlakovém nádraží. Celkem 11 tvářiček radostně naskočilo do vlaku a už se jelo směr Jaroměř. Cestou nás čekala výluka, takže jsme od Hradce až do Jaroměře jeli autobusem, ale úsměvy zůstaly stále :-). Počasí nám zatím přálo, byl krásný teplý slunečný den a z Jaroměře do Josefova cesta utekla jako voda. V Josefově jsme se ubytovali v našem SUBCAMPU číslo 6. Po příchodu do Josefova se zatáhlo a občas i pršelo, takže byla celkem legrace stavět stany :-D.
V ten večer nás ještě čekal od 20:00 hod. koncert, kde hrála skupina Jamaron. Někteří si mezitím vystáli frontu na turbánek, který za to čekání určitě stál jiní zůstali u skupiny. Mezitím jsme i došli do hezké čajovny v tunelu, kde jsme poté trávili i ostatní večery. Pak jsme došli do subcampu a šli spát.

SOBOTA
V sobotu 14. 5. jsme vstávali už v 7:00 a udělali si snídani. V 7:45 jsme odcházeli na Opening Ceremony, který začínal v 8:15, kde nám byli představeni hrdinové, se kterými jsme se i následující dny setkávali. V 9:30 k nám byla přidělena německá skupinka, se kterými jsme se seznámili a vyšli na HIKE. Šli jsme do Jaroměře a zase zpátky. Cestou jsme se potkávali se superhrdinama a plnili různé úkoly, za které jsme dostávali samolepky, které jsme si lepili do našeho HANDBOOKU. Cestou jsme měli možnost nahlédnout do podzemních chodeb v Josefově a také se jimi projít. Vrátili jsme se kolem 17:30 a připravili se na náš dlouho očekávaný FOOD FESTIVAL, kde každý stát měl připravit nějaké jídlo a tak různě se potom chodilo a ochutnávaly se jídla ostatních zemí. Od 20:00 jsme měli Disco, ale my šli do čajovny, pak do subcampu a spát.

NEDĚLE
V neděli 15. 5. jsme se opět nasnídali a asi kolem 9:30 jsme vytvořili skupinky, dostali jsme takové náramky ve dvojicích, podle kterých jsme měli najít svou skupinku. Ve skupinkách jsme byli namíchaní, v té mé a Zuzčině byli třeba Poláci, Američané a další dvě Češky. Společně jsme měli plnit různé aktivity. Například: Balanční deska, Deaktivace bomby, Blanketball, Scrabble, Malování obrázků po paměti, Skládali puzzle. Ve 13:00 jsme šli do svého subcampu na oběd a ve 14:30 jsme se zase vrátili ke svým skupinkám a pokračovali v aktivitách: Kindball, Aquaducts, Crossword, Grafiti, kde jsme namalovali superhrdinu a něco na naše bličeje a ukončili jsme to tancem a hraním na nástroje. Večer jsme šli opět do čajovny, pak do subcampu a spinkat.

PONDĚLÍ
V pondělí 16. 5. jsme si zbalili, odešli na závěrečný Closing Ceremony v 8:15. Zjistili jsme, že jsme superhrdinové. Snad milionkrát zakřičeli: "IC Intercamp, Intercamp is O.K.!!!" Rozloučili jsme se se všema skautíkama a autobusem odjeli do Hradce, z Hradce do Hořic a rozloučili jsme se.

Děkujeme Lence Hruškové, která celé 4 dny s námi měla tu trpělivost a vydržela to s námi celkově. Jsme moc rádi, že jsme na tuhle super akci mohli jet a za to vděčíme tobě! :-) DĚKUJEME!!!

Pro napsání komentáře se musíte přihlásit.

Tuto akci zatím neokomentoval žádný uživatel.